הנחה 10% לחיילים ואזרחים ותיקים

איך בטיפול אחד שיטת תירם שמה סוף למגרנה של 20 שנה?

איך בטיפול אחד שיטת תירם שמה סוף למגרנה של 20 שנה?

לפני חצי שנה קרה לי מקרה בעבודה שבעקבותיו השתנו לי החיים. ביום בהיר אחד הבנתי דברים שלא הבנתי 35 שנים! זה קרה בעקבות טיפול יוצא דופן שהיה לי בקליניקה. לקוחה יקרה שלי שהגיעה לטפל בפריצת דיסק בגב התחתון ובאבחון שעשיתי לה הבנתי שהיא גם סובלת ממיגרנות חריפות מאוד. היא אמרה לי בפירוש שהיא ניסתה הכל לגבי המיגרנות ושהיא רוצה שנטפל רק בכאב של הפריצת דיסק כי היא כבר השלימה עם המיגרנות וקיבלה את זה שזה איתה לכל החיים. (מדובר בהתקף של מגרנה כל 48 שעות הכולל הקאות, בחילות, כאב מטורף וחוסר יכולת לעבוד ובכלל לתפקד).

הכרתי אישה נפלאה, אישה חמה ואוהבת אבל אישה לא מתפקדת, לא מתפקדת בגלל המיגרנות הנוראיות ולאחרונה גם כאבי גב חזקים מאוד. לאחר מספר טיפולים שבאמת התמקדנו בכאבי הגב שלה הכאב חלף כאילו לא היה. הרגשתי שהיא קצת יותר שמחה כי נפתרה מהכאב גב הארור הזה אבל ראיתי בעיניים שלה שהיא עדיין לא מאושרת והיה ברור לי למה. החלטתי להציע לה לטפל במיגרנות שלה דרך טיפול סרעפתי וע”י כך  לחזק את מערכת החיסון שלה בעזרת נשימות עמוקות. זה משהו שאני עושה כשאני רואה שהגוף מתקשה להתמודד עם כאב כרוני, אני מנסה לשפר את תפקוד מערכת החיסון על ידי שחרור שרירי הנשימה ולגרום לו להגיב טוב יותר לטיפול ולחיים בכלל. היא הסכימה, ולא רק שהיא הסכימה, ראיתי בעיניים שלה שהיא ממש מאמינה וסומכת עלי. התחלתי לגעת קצת בשרירי הסרעפת כי הרגשתי שם מועקה כזאת, כמו כבדות של השריר והבחנתי שהנשימות שלה מאוד שטחיות. תוך כדי שאני לוחץ לה על הסרעפת ועל אזור צוואר שמאל והיא מבצעת תרגילי נשימה של הכנסת אוויר בכמות גדולה בכל שאיפה, היא פתאום בשנייה אחת קפצה מהמיטה בבהלה תוך כדי צעקה ״אמאלה גיא!, עצור רגע!״

האמת? נבהלתי! מה קרה? שאלתי אותה תוך כדי שאני מנסה להבין מה קורה פה. ״הרגשתי זרם מהצוואר ועד האצבעות, כאילו משהו יצא לי מהגוף״ אני כזה.. טובבב תסבירי??? ״לא יודעת אבל הרגשתי שמשהו יצא לי מהגוף, יאוו גיא אני בהלם, מה זה היה???״ המשכנו עוד קצת לטפל ואני רואה שהיא לא מצליחה להתאושש מההרגשה הזאת.

גם אני לא הבנתי מה קרה פה ונשארתי קצת בהלם גם אחרי שהיא הלכה, אבל בתוכי הרגשתי שיש מצב שאין יותר מגרנות. התחלתי לנסות להבין מה קרה בטיפול. לעבור על כל המעקב טיפולים איתה בכדי אולי להבין איך זה קרה לעזאזל?

פיברומיאלגיה

לאחר הטיפול היא המשיכה להגיע אלי פעם בשבוע. כל טיפול חששתי לשמוע שהיא תגיד לי שהמיגרנות חזרו אבל להפתעתי אין שום זכר למיגרנות! במשך 5 חודשים לא חוותה שום כאב שאפילו מתקרב למיגרנה.

לאחר שראיתי שבאמת קרה פה משהו עוצמתי במיוחד הרגשתי שהגוף בוער לי, בוער לי כי אני לא יודע מה ואיך זה קרה ואם אדע אוכל לעזור לעוד פתולוגיות רבות המתקשרות לחיבור גוף ונפש.

התחלתי לחקור יותר לעומק על שריר הסרעפת ושרירי הנשימה באינטרנט, והגעתי לטיפול שנקרא “ריברסינג” טיפול של נשימה מעגלית ורציפה, קראתי שהטיפול הזה עושה פלאים ואנשים ממש מספרים שזה עוזר לגוף להירפא ממחלות וכאבים פיזית ונפשיים. ואז נזכרתי בחנן זוהר, מטופל יקר שלי שיש לו בית ספר לריברסינג. כל טיפול שחנן היה מגיע אלי לתחזוקה הוא היה מזמין אותי לחוות ריברסינג אצלו ולא באמת ייחסתי לזה יותר מידי חשיבות, אבל אחרי המקרה הזה אמרתי שאני חייב ללכת! חייב לבדוק מה קורה פה עם הנשימות האלה. והלכתי, הלכתי לטיפול חד פעמי בריברסינג בשביל לחוות בעצמי את הדבר הזה. לא ידעתי למה לצפות, לא הכנתי את עצמי יותר מידי כי לא ידעתי בכלל מה אני הולך לחוות.

חנן הסביר שבתהליך ריברסינג אנחנו “נולדים מחדש” (מכאן השם ריברסינג rebirthing) כל רגש שתקוע לנו בגוף מהעבר, כל פוסט טראומה שעברנו בחיים שגרמו לנו “לעצור את הנשימה”  פשוט מצליח לצאת מהגוף, וזהו, הרגש התקוע שהיה לנו כבר לא ינהל את חיינו יותר. אנחנו בעצם עושים reset  לרגשות שלנו.

חנן סיפר שבמהלך הטיפול אפשרי שנרגיש סחרחורות, תחושה של הירדמות, נעילה של שרירים בגוף, בכי, זיעה, רעד, ועוד, וכל מה שנרגיש הם אותם רגשות שתקועים לנו בגוף ורוצים להשתחרר, למדנו כיצד לשחרר את אותם סימפטומים כאשר הם מגיעים בעזרת קצב הנשימה.

בתכלס? נשמע הזיה (תרתי משמע  ) אבל מה כבר יש להפסיד? אמרתי לעצמי שאני הולך על זה ועושה את זה הכי טוב שאני יכול. הוא אמר לנו שאנחנו הולכים לבצע נשימות עמוקות ורציפות במשך 45 דקות! ואוו 45 דק? לנשום ברצף? אפשרי בכלל?

 

טיפול במיגרנה בשיטת תירם

רק מהמחשבה אמרתי בלב שזה בטח הולך להיות משהו עוצמתי ויהיה קשה לביצוע. התחלתי לנשום נשימות הכי עמוקות שאני יכול, תחושה מוזרה! לאחר בערך 4 דק של נשימות התחלתי להרגיש סחרחורות וזרמים בידיים, לאט לאט הזרמים התגברו הלסת ננעלה לי והאצבעות בידיים גם, לא יכולתי להזיז אותם. (בריברסינג זה נקרא “טטני”) מה קורה בגוף שלי? לא ידעתי אם לבכות או לצחוק, זאת הייתה הרגשה מטורפת! למדתי איך להתגבר על המחסומים הרגשיים אלה (הנעילות החזקות) והתחלתי ממש לכוון את הנשימה שלי לאותם אזורים, לאט לאט אני מרגיש שהכל משתחרר, שהכל יוצא לי דרך הידיים והפנים. תחושה שאי אפשר לדמיין אותה, הרגשתי שמשהו נפתח בי, משהו השתחרר לי בגוף, לא האמנתי שאפשר להרגיש ככה אחרי טיפול של נשימות. יצאתי בהתלהבות מטורפת, לא נרדמתי יומיים, יומיים שלמים אני מנסה לעכל את החוויה העצומה הזאת.

ואז..  ואז הבנתי הכל! אחרי טיפול אחד בריברסינג התחבר לי החלק האחרון של הפאזל שהרגשתי שהיה חסר לי. הבנתי את הקשר העמוק שלנו עם הנשימה שלנו, הבנתי שאני יכול לבחור לשחרר כל רגש שתקוע לי בגוף, הבנתי כמה אנחנו אחראים על כל המחלות והכאבים שפוגשים אותנו ככה סתם בלי להודיע פתאום באמצע החיים.

הבנתי שעכשיו אני יכול לעזור להרבה יותר אנשים שבעקבות נשימה לקויה חולים במחלות, סובלים מכאבים, מתמודדים עם דיכאון וחרדות ולא מבינים למה החיים שלהם תקועים. הבנתי שאם נגרום בכל צורה שהיא למערכת החיסון שלנו להיפגע אנחנו יכולים לשלם על זה ביום מין הימים.

ביום שיצאתי מהריברסינג הראשון כבר קיבלתי החלטות שלא היה לי את האומץ לפני. עוד באותו היום סגרתי את ההרצאה הראשונה שלי (שהייתה מוכנה אבל לא הרגשתי מוכן לעמוד מול קהל) הגדלתי את המרכז שלי ל 3 חדרים, וצירפתי מטפל נוסף, פתאום משהו בתוכי קיבל אומץ וביטחון או שפשוט הבנתי כמה יש לי לתת לאחרים.

חיכיתי בקוצר רוח לעבור קורס  אצל חנן המדהים ומאז אני מטפל בשיטה הזאת תוך כדי שילוב של מגע ומחטים בנקודות כאב. גיליתי שכשאני נוגע בנקודות אנרגיה ובשרירים מסוימים בגוף אני מעצים את הטיפול פי כמה! היום אחרי ניסיונות רבים במקרים לא פשוטים  אני יודע  שהטיפול הזה מציל חיים, אני יודע שהטיפול הזה יכול להאריך חיים.

אבל! ויש אבל גדול.. מי שלא באמת מוכן לשחרר את העבר שלו ומי שלא באמת רוצה להבין את החיבור בין הגוף והנפש שלו יהיה לו הרבה יותר קשה לעבור את התהליך הזה ולהגיע לתוצאות מהירות.

מאז לקחתי על עצמי טיפולים במחלות ופתולוגיות לא פשוטות  כמו קרוהן, דיכאון אחרי לידה, חרדות ופחדים, פיברומיאלגיה, ועוד  שהם מעבר לבעיות שלד שריר ובקרוב אספר סיפורי מקרה אמיתיים של לקוחות שלי שלא פחות מפתיעים מהמקרה שסיפרתי פה.

כיף שנשארתם עד פה, כי אני חושב שכולם כולל כולם צריכים לדעת ולחוות את זה. אחרי זה תקבלו החלטות להמשך למי שמעוניין לעבור את הטיפול העוצמתי הזה  יכול לפנות אלי ולהגיע אלינו למרכז לתרפיית ספורט שברמת השרון ואדאג שזה יקרה זכרו – יש לגוף שלכם את היכולת לרפא אתכם, אתם רק צריכים להאמין שזה יקרה ולגרום לזה לקרות.

 

שלכם, גיא תירם 052-8811919

שיטת תירם

מאמרים נוספים

מהי הסיבה שאף אחד לא נוגע בבטן שלנו?

מהי הסיבה שאף אחד לא נוגע בבטן שלנו?
למה בבתי ספא ובכלל מטפלים, לא מטפלים באזור הזה?
הסיבה היא שבבטן חבויים כל הרגשות שלנו, וכל חוויות החיים שעברנו במהלך חיינו, והאזור הזה נחשב לרגיש במיוחד!

הגיעו לפגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

banner popup
דילוג לתוכן