הנחה 10% לחיילים ואזרחים ותיקים

טיפול בחרדות ופוסט טראומה

סובלים מחרדות? מחשבות רעות מנהלות אתכם ושולטות לכם בהרגשה? אתם חסרי אנרגיה ומרגישים שאתם תקועים במקום לא טוב? הגעתם למקום הנכון! 97% מהאנשים שמגיעים אלינו חוזרים לחיים מלאי אנרגיה ותשוקה תוך מספר טיפולים וללא כדורים! בדרך טבעית לחלוטין!

אז מהי חרדה? למה היא מגיעה? ואיך נוכל להיפתר ממנה אחת ולתמיד?!

חרדה היא מצב פסיכולוגי ופיזיולוגי בו האדם חש פחד ואי שקט פיזי ונפשי, בשל מחשבה שמשהו רע עומד לקרות. מחשבות מעוררות חרדה עשויות להיות מחשבות הן על איום וסכנה ממשיים והן דמיוניים לחיינו, ועשויות להופיע באופן מודע כמו גם שלא במודע.

כשחרדה או פוסט טראומה מנהלים את חיינו, אנחנו מרגישים שאנחנו מאבדים את עצמנו, מאבדים את היכולת לשלוט בגופינו וברגשותינו למרות שאנחנו ממש לא רוצים בכך.

במצבים אלו, אנשים חווים תסכול רב ומנסים למצוא פתרונות בעולם הרפואה הקונבנציונאלית, כדורים נוגדי חרדה (Anxiolytics), פסיכולוגים ופסיכיאטרים שיצליחו להחזיר אותם לאיזון רגשי ע”י שיחות חוזרות על מצבם הגופני והנפשי.

כולנו חווים רגשות ואירועים לא נעימים במהלך החיים, כאשר המוח מרגיש שחוויה מסוימת שעברתם הייתה מסוכנת או טראומטית, הוא יזהר מדברים שדומים לאותה חוויה גם בעתיד שלכם אפילו ללא ידיעתכם. הוא יהיה מוכן “להגן עליכם” למרות שהסכנה שהוא חווה קרתה בעבר שלכם ואין לה קשר להווה.

למשל מישהו שעבר תאונת דרכים קשה, בכל פעם שיעלה לרכב יפחד שלא יקרה משהו, או מישהי שהתגרשה תפחד לסמוך על גברים, או ילד שנשך אותו כלב יחשוב שכלב זו חיה מסוכנת

נשימת בטן מרכז תירם

טיפול באמצעות פריקת החוויה הרגשית

למה מגיעה חרדה?

המוח שלנו הוא איבר מתוחכם מאוד, בעל יכולות אדירות של אחסון החוויות בתוך הגוף שלנו. הוא לא רק בעל יכולת לזכור הכל, הוא ממש מאחסן אותם בתוכינו ואוגר אותם בתוך גופינו! במערכת העצבים, בשרירים, באיברים, בזרם הדם ובכל תא ותא בגוף.

המוח עובד כמו רובוט! לרוב, אין לו את היכולת להבדיל בין סכנה אמתית לסכנה מדומיינת, ז”א שאם רק נדמיין סיטואציה דומה לחוויה שעברנו בעברנו, מכיוון שהמוח שומר ואוגר את החוויות שעברנו בתוך הגוף, הוא יגרום לנו לחשוב כאילו הסכנה אמתית ומוחשית לחיינו ויכנס לכוננות בצורה אוטומטית.

ככל שנחווה אירועים משמעותיים בחיינו, ולא נדע איך לשלוט, לנהל ולפרוק אותם החוצה מיד לאחר שהסכנה חלפה, אנו נתקשה יותר להיות מאוזנים רגשית, נהיה חשופים לחוות חרדות ומתחים נפשיים, למחלות וכאבים וניפגע לעצמנו בגוף ובנפש פעם אחר פעם.

הפתרון: איך נוכל לעזור במצבים של חרדה ופוסט טראומה?

במרכז תירם עובדים בשיטה ייחודית “שיטת תירם” אשר שונה מכל השיטות המוכרות ברפואה הקונבנציונאלית וזוכה להצלחה של 97% בשחרור חרדות החוצה מתוך הגוף הפיזי אחת ולתמיד.

שיטת תירם, הינה שיטת טיפול חדשנית ופורצת דרך שבצורה טבעית לחלוטין מצליחה לפרוק את החוויות הרגשיות מתוך הגוף ולהביא לאיזון מקסימלי של הגוף נפש, פתיחה של הנשימה מחדש, החזרת האנרגיה בגוף ושיפור תפקוד מערכות הגוף.

לא ניתן להסביר במילים את התחושת שחרור שמגיעה מיד לאחר הטיפול עד שלא חווים אותה

בזמן הטיפול אנו משתמשים בטכניקות נשימה שעוקפת את המוח האוטומט ומצליחה להיכנס פנימה אל תוך העולם הפנימי שלנו, אל החוויות שהמוח אגר ושמר בגוף.

גיא תירם מפתח השיטה הצליח לחבר בין כל הנקודות ששם חי הרגש וע”י טיפול במגע ודיקור במסלולים יחודיים ניתן לנקות את כל אותן הרגשות הכלואים מהגוף מרמת התא.

למי הטיפול מתאים?

השיטה עובדת תמיד! אבל בתנאי אחד, והוא שאותו אדם מוכן לשינוי ללא שום תנאי! גם אם זה ללכת נגד אזורי הנוחות של המוח שלו שהם בעצם הרגלי החשיבה וההתנהגות שלו.

הרי בכדי ליצור שינוי אמיתי, אנחנו חייבים לעשות משהו שלא עשינו עד היום, אחרת לא באמת נוכל ליצור שינוי אמיתי ולאורך זמן ולחיות את החיים שאנחנו באמת רוצים.

אם אתם מוכנים לשינוי אמיתי בחיים, אם יש בכם את הרצון והנכונות לשחרר את כל מה שהצטבר בתוככם עם השנים ואם אתם מבינים את החיבור בין הגוף לנפש שלכם הגיע הזמן שלכם להיוולד מחדש!

צרו קשר עכשיו ונדאג שזה יקרה!

באלו מקרים שיטת תירם יכולה לעזור?

צרו קשר בנושא חרדות ופוסט טראומה

הגיעו לפגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

banner popup
דילוג לתוכן