הנחה 10% לחיילים ואזרחים ותיקים

אודות גיא תירם

הכירו את גיא תירם

בעלים של מרכז תירם ומפתח "שיטת תירם"

גיא תירם, יליד 1984, נשוי + 3, יוצא יחידה קרבית ולאחר מכן היה מאבטח בשירות הביטחון הכללי 7 שנים בארץ ובעולם. משנת 2008 החליט שהוא מרגיש צורך עמוק לרפא אנשים והתחיל את המסע שלו בעולם הרפואה הטבעית מתוך חיבור פנימי עמוק והבנה על המהות של בני האדם בעולם הזה וההבנה שלו של החיבור העמוק שיש בין כאב כרוני/מחלות לנפש האדם. 

גיא הוא דור 6 למשפחת מטפלים ידועה בעלי יכולות ריפוי גבוהות. 

בהכשרתו, מעסה רפואי בכיר, מעסה ספורט, רפלקסולוג בכיר, מדקר בדיקור מערבי, מטפל בכיר ברפואה התאילנדית ועוד הכשרות בינלאומיות בעולם הרפואה הטבעית. 

אך מה שמייחד את גיא, זה לא מה שהוא למד, זה החיבור שלו לעצמו, לרגשות שלו ולתפיסת המציאות שלו, הדרך שהוא מצייר את המציאות והשקט הפנימי שהצליח להגיע אליו, איפשר לו לרפא את עצמו מכאב כרוני בעקבות פריצת דיסק קשה כנגד כל הסיכויים ולהימנע מניתוח מורכב ובעקבות כך, הצליח לחבר את הגורמים האמיתיים לכאב והגיע למסקנה שלפיה השיטה עובדת, שכאב כרוני ומחלות אוטואמוניות זה רגש שכלוא לנו בתוף הגוף הפיזי שלנו. ההבנה הזו הביאה אותו לחקור את החיבור בין המוח, התנועה והנשימה ולפתח את שיטת הטיפול הייחודית והיוצאת דופן, שיטת תירם.

גיא מאמין שלכל כאב כרוני או מחלה יש סיבה, כאב זהו מסר מהנפש המעיד שמשהו במערכת הרגשית לא מאוזן. מעבר לטיפול עצמו, גיא עוזר ללקוחותיו לשנות דפוסי חשיבה והתנהגות אשר פוגעים בהם ללא ידיעתם ופותח בפניהם עולם חדש של חיבור פנימי המאפשר להם לחיות את חייהם בהגשמה עצמית מלאה תשוקה ואהבה.

היעוד של גיא הוא ללמד אנשים איך להתחבר לעצמם תוך הבנה של חשיבות החיבור בין המוח, התנועה והנשימה 

כיום גיא הבעלים של מרכז תירם, מרצה ללימוד השיטה “שיטת תירם”, מעביר סדנאות נשימה לריפוי כאב רגשי ופיזי ומעביר הרצאות למאות אנשים על הכוח של הנשימה והיכולת שלנו לרפא את הגוף והנפש שלנו.

גיא תירם בהרצאה מרתקת בהבימה ת"א מול 900 איש - הכוח של הנשימה

"הפריצה ששינתה את חיי" – סיפורו האישי של גיא

בשנת 2014,  ככה פתאום באמצע החיים, בסביבות גיל 30, ביצעתי תנועה לא מבוקרת בחדר כושר, הרגשתי כאב חד בגב תחתון ימין, הנחתי שנתפס לי שריר בגב ומיד הפסקתי להתאמן. אך לא ידעתי שזה קצת מעבר. כאבי הגב החמירו מיום ליום, התפשטו לישבן ומשם לרגל, עד כדי שיתוק מוחלט בכל הרגל! שיתוק שליווה אותי במשך 3 שנים.

בהנחיית אורתופד טופלתי תחילה בזריקות וולטרן ובכדורים נוגדי דלקות ולאחר מכן זריקות ישירות לתוך עמוד השדרה. ושאלו לא עזרו הופניתי לבדיקת CT, בה אבחנו לי פריצת דיסק עם לחץ על השק והצירות בחוליה L 2-3 ובנוסף בקע דיסק בחוליה L 4-5 ומיד הפנו אותי ל MRI. לאחר שדרך הרפואה הקונבנציונאלית לא קיבלתי פתרון לכאבים שלי, התחלתי פיזיותרפיה וטיפולי רפואה משלימה מכל הסוגים, הגעתי למומחים הכי גדולים בארץ-  כירופרקטים, אוסטאופתים, מדקרים סינים, עיסויים… התחייבתי לסדרות של טיפולים ושילמתי עשרות אלפי שקלים, אך גם זה לא עזר לכאב שלי להירפא.
3 שנים שלא מצאתי פתרון לכאב שלי. הרגשתי איך זה להיות נכה! לא עמדתי על הרגליים מעבר ל 30 שניות ברצף.
2 אורתופדים המליצו על ניתוח, אך לא הסכמתי בשום אופן לשכב על שולחן הניתוחים.

ערב אחד, מתוך התסכול עלה לי רעיון מבריק!
החלטתי שאבנה תכנית טיפולים לעצמי ואלמד את אשתי איך לטפל בי! לימדתי את אשתי במשך שבועות את שיטת הטיפול שלי והנחתי אותה בדיוק מה לעשות ואיפה לדקר אותי. הרי אני בעצמי מטפל באנשים שסובלים מפריצות דיסק יום יום. 

בנוסף להחלטה הזאת, התחלתי לזהות הרגלים בדרך חשיבה שלי ובהתנהגות עם הגוף שלי. תיקנתי את היציבה שלי ע”י מדרסים בהתאמה אישית שעזרו לי פלאים ומאז למדתי את התחום וכיום גם מתאים מדרסים מהנוחים בעולם למטופלים שלי, 

החלפתי את מזרן השינה שלי וכרית השינה שלי, חקרתי הרבה על השינה והבנתי שיש חומר אחד שהוא באמת יוצא דופן בעולם השינה וגורם לשינה עמוקה ובריאה יותר והשקעתי במיטה וכרית מהחומר הייחודי “TEMPUR” של חברת “הולנדיה” ומאז אני עובד איתם, מתאים לאנשים כריות לפי המבנה האנטומי של עמוד השדרה שלהם ותנוחת השינה שלהם, ומלווה אנשים לקניית מזרן מותאם להם במחירים מיוחדים. 

אבל זה לא הכל, החלטתי למתוח גבולות ולנסות דברים שלא נוסו עד היום בתחום הטיפול. הרגשתי שיש לי הזדמנות להבין איך הגוף מגיב בזמן שאני מאתגר אותו יותר ויותר, הרגשתי שאני שולט בכל מה שקורה לי בתוך הגוף, הרגשתי שאני מצליח לקשר בין כל נקודות הכאב בגוף שלי ולגרום לגוף לרפא אותי. הרגשתי שאני הולך להחלים! 

זו הייתה חוויה כואבת, מצחיקה ומאתגרת במיוחד. כי הבנתי שעצם זה שכל כך האמנתי במה שאני עושה, עזר למוח שלי לרפא אותי.

8 טיפולים, פעמיים בשבוע, והמצב שלי השתפר פלאים! לאחר 3 טיפולים נוספים הכאב נעלם כאילו לא היה!
חזרתי לחיות! ולתפקד באופן מלא בתור ספורטאי ובתור אבא לילדי עד עצם היום הזה!

לתוך הידע המקצועי שרכשתי במרכז שלי במשך שנים, יצקתי את הניסיון שצברתי על גופי, ופיתחתי שיטה ייחודית שלפני הכל עובדת על המוח של המטופל, אם לא אצור אמון מלא ביני לבין המטופל, אם המטופל לא יבין בדיוק מה אני עושה ולמה ויאמין בי ובטיפול, הטיפול לא יעזור לו. וזאת הסיבה ששום דבר לא עזר לי, פשוט לא האמנתי לאף מטפל ולאף רופא וביטלתי את ההצלחה של הטיפול מראש, הרי מי שמרפא אותנו בסופו של דבר, הוא המוח שלנו ולכן התנאי הזה בלתי נפרד מהטיפול. 

בנוסף לעבודה על המוח של המטופל,  אנו משתמשים בטכניקות דיקור בנקודות כאב עפ”י השיטה וטכניקות נשימה מרפאות אשר תומכות בתהליך ועוזרות לגוף לרפא את עצמו מהר יותר, בשנים האחרונות שיטת תירם שינתה לאלפי אנשים את החיים ועזרה להם להתגבר על בעיות רפואיות שהם לא האמינו שניתן לפתור באמצעות טיפולים אלטרנטיביים. 

צרו קשר עם מרכז תירם

הגיעו לפגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

banner popup
דילוג לתוכן