הנחה 10% לחיילים ואזרחים ותיקים

מהי שיטת תירם?

שיטת תירם הינה גישה פורצת דרך לטיפול הפועלת באמצעות שלושה נתיבים ייחודיים של כאב, המכוונים לריפוי פיזי ורגשי כאחד. על ידי הרמוניה של הגוף והנשמה, השיטה משחררת כאב פיזי ומתחברת לחוויות רגשיות המוטבעות עמוק בתוך השרירים, המפרקים, הרקמות ובכל תא בהוויה שלנו. זוהי גישה הוליסטית החורגת מכל דמיון, המשלבת נשימה מודעת, תנועה, דיקור מערבי ומגע עמוק ומדויק כדי לגשת למעמקי הכאב. באמצעות השיטה מרכז תירם מציג אחוזי הצלחה יוצאי דופן של למעלה מ-98% בריפוי פריצות דיסק ועוד מגוון מצבים פיזיים ורגשיים.

שיטת תירם מאמינה שלכל כאב יש סיבה. כאב זה הדרך של הגוף והנפש לסמן לנו שמשהו במכונה שלנו לא עובד כמו שצריך, בפן הפיזי או הרגשי. רבים מתעלמים מהעובדה (במודע או לא) וגורמים לגוף לסמן בצורה חזקה/כואבת יותר. כאשר אין מודעות גבוהה לגורמים האחראים לכאב, ולא משנה אם זה כאב פיזי או נפשי, אנחנו נחזור על אותן הפעולות היוצרות את הכאב ונקשה על הגוף והנפש לתפקד בצורה תקינה ומאוזנת. לגוף שלנו יש הוראות הפעלה ולכן, אם נלך נגדו אנו נפגע בתפקוד שלו.

נשימת בטן מרכז תירם

טיפול בשיטת תירם

גיא תירם, מפתח השיטה, יאבחן ויאתר את כל נקודות הכאב שנפגעו בגופכם, ויצור מסלול המחבר ומקשר ביניהם. “כאשר נאתר ונטפל בכל נקודת הכאב לפי השיטה, נפרוק את הכאב הרגשי מתוך השרירים, ונפתח את הנשימה מחדש, ברוב מוחלט של המקרים, אנו נהיה חזקים מהכאב ונחזור לחיות חיים בריאים וללא כאבים בגוף ובנפש.”

נפתרים מהכאב בשיטת תירם

מסלולי הכאב בשיטת תירם:

את מסלולי הכאב פיתחתי לאחר שהבנתי שכאב זה ביטוי של הרגשות שלנו.

הבנתי שהרגש חי לנו בתוך השרירים, האיברים ובכל תא ותא בגוף שלנו. רגש תקוע יתבטא בגוף שלנו, בכאב פיזי או במחלה.  

משנת 2008 הרגשתי וריפאתי בידיים שלי אלפי מטופלים שסבלו מכאבים כרוניים ומחלות אוטואימוניות כמו פריצות דיסק, דלקות וכאבים בשרירים, מגרנות, אנדומטריוזיס, פיברומיאלגיה, חרדות, קרוהן, קורונה במצבי סכנת חיים והדבר הכי עוצמתי עבורי זה שריפאתי את עצמי מפריצה ובקע דיסק קשים ביותר! זו בעצם הפריצה הגדולה ששינתה את חיי.

הצלחתי להרגיש בתוכי מה מספר הגוף ונכנסתי לעומק הכאב שלי בפן הפיזי והרגשי וחקרתי אותו לעומק..

הבנתי שהגוף מדבר אתנו בכאב ורוב האנשים לא ממש מבינים איך זה קורה ולמה.

דרך אבחון של מסלולי הכאב במגע, ניתן לאתר כל נקודה ונקודה שנפגעה בגוף, לחבר בניהם וליצור מסלול טיפול מותאם ספציפית לאותו מטופל.

הטיפול משלב מגע ודיקור בנקודות טריגר לאורך המסלול ושחרור הרגש הכלוא מתוך הגוף בעזרת טכניקות נשימה.

ישנם 3 מסלולי כאב ע”פ שיטת תירם.

2 מהם אחראים על ריפוי הגוף הפיזי- כאב כרוני, דלקות ופציעות ספורט ומסלול נוסף אחראי על פריקה של רגשות וחוויות שהגוף אגר בתוכו במהלך השנים ואחראי על ריפוי נפש האדם.

מעבר לאבחון וטיפול במסלולי הכאב, חובה לזהות את הסיבות לכאב, להעביר את המסר למטופל בצורה הברורה ביותר ולתת לו כלים לשנות הרגלי חשיבה והתנהגות לקויים.

מסלולי הכאב בשיטת תירם זוכה להצלחה יוצאת דופן תוך מספר טיפולים. מעבר לכאב הפיזי נוכל להיוולד מחדש מבחינה רגשית, לשחרר פחדים ותקיעויות מהעבר, ולחיות את החיים ללא כאבים או מגבלה בתנועה ובנשימה.

באלו מקרים שיטת תירם יכולה לעזור?

צרו קשר בנושאי שיטת תירם

הגיעו לפגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

banner popup
דילוג לתוכן