הנחה 10% לחיילים ואזרחים ותיקים

טיפול בפריצת דיסק 97% הצלחה

כאבי הגב לא עוברים? הכאב רק מתפשט ומתעצם? הוא יורד לעכוז ואפילו מקרין לרגל? או לחילופין מקרין לחזה לכתף ולאורך היד? הפכתם למוגבלים והתייאשתם מזריקות וכדורים? נמאס לכם מרופאים וטיפולים אלטרנטיביים שבמקרה הטוב רק מקלים ליום יומיים והכאב חוזר?

במרכז תירם הסטטיסטיקה ברורה – 97% מהמטופלים מדווחים על ריפוי/הפחתה משמעותית ברמת הכאב וחזרה לתפקוד מלא לטווח ארוך! רובם הגיעו אלינו אחרי שכבר ניסו כמעט כל טיפול אפשרי ברפואה הקונבנציונאלית כולל ניתוחים וקיבועים של עמוד השדרה.

גם אני באופן אישי היית שם, גם אני כמעט נשכבתי על שולחן הניתוחים בעקבות פריצת דיסק ובקע דיסק. כמעט הרמתי ידיים! אבל מהמקום הנמוך ביותר, לאחר 3 שנים של כאב כרוני משתק הבנתי למה אף אחד לא מצליח לעזור לי. (לסיפור המלא של הפריצה ששינתה את חיי לחץ כאן!)

משנת 2017 אין לי זכר לכאב, חזרתי להתאמן כרגיל ולעשות כל מה שבא לי עם הגוף שלי כאילו לא היה כאב מעולם!.

כשחקרתי והבנתי בדיוק מה קרה בגוף שלי, הצלחתי לפתח שיטה ייחודית שיכולה לרפא כאב הנובע מפריצות/בלטי/בקעי דיסק! 

אז רגע לפני שאתם מתייאשים ומרימים ידיים הכירו את התחנה האחרונה לכאב שלכם.

ככה תיפרדו מהכאב אחת ולתמיד!

 

אני רוצה לספר לכם סוד…  ברוב מוחלט של המקרים זה לא מעניין אם יש לכם או אין לכם פריצה/בלט/בקע דיסק!לפחות 80% מהאנשים יסבלו מפריצה, בלט או בקע דיסק במהלך חייהם, חלקם אפילו לא ידעו על כך, אבל מי שכן יודע על כך…יודע זאת בעקבות בירור רפואי שהחל בעקבות תלונה על כאב. כל כך הרבה אנשים חיים עם כאב… כאב שלעיתים יבוא וילך ולעיתים יהווה מגבלה קשה על חייהם, הכאב הוא תוצאה של החזקה לא נכונה של הגוף, נשימה מוגבלת, חשיבה ודפוסים שגורמים למוח לשמר את הכאב ללא ידיעתנו וכך אנו מוצאים את עצמנו מוגדרים על ידי דבר אחד בלבד – הכאב!

כאבי גב/צוואר והקרנה לגפיים נגרמים כתוצאה מלחץ בשרירי הגוף, זה יכול להיות בשרירי הגב התחתון/העליון, בבטן, בעכוז, בצוואר ואפילו בשרירי החזה, במצבים שנוצרות דלקות כרוניות בשרירים ניתן לראות הידרדרות של המצב ואותו כאב מקומי יהפוך להיות כאב כרוני דלקתי ומגביל תנועה. 

צרו קשר בנושא פריצת דיסק

שיטת תירם משלבת דיקור במסלולי כאב ייחודיים, טכניקת מגע ונשימה מודעת בקונספט ייחודי ומוכח ועובדת לפי 3 מסלולים המחברים בין הכאב הפיזי והרגשי אותם פיתח גיא תירם.

על פי השיטה, נאתר את כל נקודות הטריגר בגופכם, נחבר ביניהם וניצור מסלול טיפול מדויק במיוחד עבורכם. בשיטת תירם שמים דגש על להרגיש ולכן, כבר באבחון והטיפול הראשון, אנחנו נרגיש בדיוק מה קורה בגופכם, ואתם תבינו ותרגישו שאנחנו יודעים ומבינים בדיוק מאיפה מגיע המקור של הכאב ואיך נוכל לרפא אותו. 

התפקיד שלנו הוא להחזיר תנועתיות מלאה ואלסטיות לשרירים המודלקים ולדעת איך לנצל את יכולות הריפוי הטבעיות של הגוף בחוכמה. אנו נאתר את הגורמים שהביאו את הכאב ונטפל בהם מהשורש כך שברוב מוחלט של המקרים תוכלו לחזור לשגרת חיים מלאה תוך מספר טיפולים שיקבעו מראש לאחר האבחון והטיפול הראשון:

  • תוכלו להתכופף!
  • תוכלו ללכת לחדר כושר!
  • תוכלו לשחק עם הילדים!
  • תוכלו לרכוב על אופניים!
  • תוכלו ליהנות ולחיות את החיים!

זה לא דמיון – זו מציאות… מציאות שאתם יכולים ליצור לעצמכם, אתם ועוד אלפי מטופלים שטופלו במרכז תירם.

לקוחות שסבלו מפריצת דיסק מספרים:


באלו מצבים של פריצת דיסק שיטת תירם לא יכולה לעזור?

לקוחות ממליצים

לקוחות ממליצים

הסיפור המרגש של ענבל, הגיעה בעקבות פריצת דיסק קשה מאוד וקיבלה גם ריפוי של הכאב וגם נפש בריאה

נגן וידאו

יוסי לא מאמין איך עד היום סבל מפריצת דיסק בצוואר עם הקרנה חזקה ליד ולא מצא אותנו לפני

נגן וידאו

עינב משתפת איך נעלמו לה כאבים בלתי פוסקים בעקבות פריצת דיסק בצוואר כנגד כל הסיכויים

נגן וידאו

איילת משתפת איך חזרה לחיים כאשר נעלמו כאבי גב בעקבות פריצות דיסק צווארי ומותני

נגן וידאו

אבי נפל ממשאית ומאז חייו השתנו בעקבות כאבי גב נוראיים! והיום? תשמעו בעצמכם!

נגן וידאו
צרו קשר בנושאי טיפול בפריצת דיסק

הגיעו לפגישת ייעוץ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

banner popup
דילוג לתוכן